Günlük

on 7 Şubat 2012 Salı
01.02.2012






Ahh sanal günlüğüm, nasılsın bakalım? Kötüyüm ama unutmaya çalışacağım. Neyse, 1 hafta sonra keman kursumun 2. dönemi başlıyor ve ben şu an ne yapacağımı bilemiyorum açıkçası. Yeni konular daha kısacası yeni notalar, yeni sınavlar, yeni parçalar, yeni kalıplar. Off, of. Sömestr'dan sonra ilk önce sol, ardından da mi tellerinin notalarını öğreneceğiz. Zaten 8. konuda deşifre sınavı varmış. Yani sanal günlüğüm, senin anlayacağın öğretmen önümüze bir nota koyacak bizde onu çalmaya çalışacağız. Bir de 11 Şubat'ta uygulama sınavımız var ve biz sınav parçası olarak Beethoven'ın 9. Senfoni'sini seçtik. Gerçekten bana ilk başlarda çok zor geldi ama sonradan teller ve parmak numaraları yazılıyken bana kolay geldi. Eğer la ve re tellerinin notaları ezberimde olsaydı parmak numaraları ve teller yazmadan çalacaktım. Ama olmadı işte ne yapayım. Zaten kemana bakmadan çalabildiğim tek parça 9. Senfoni. İnşallah sınavı çok iyi bir not alarak atlatırım. Eğer 50'nin altında alırsam sınavdan saf gibi kalırım. Ama 50'nin üstünde alırsam sınavı geçebilir ve derslere devam edebilirim. Bir de arkadaşlarım var tabii. Hepsini seviyorum. Keman kursundakileri de öyle ama en önemlisi Rabia. Ben onu çok seviyorum, o da beni çok seviyor. Facesini dondurmuştu ama ben onu açmaya ikna ettim. Şimdi o beni özlüyormudur kim bilir? Herhalde özlüyordur. Zaten onu görmeme son 1 hafta kaldı. Bu hasret 1 hafta sonra bitecek ve ben Rabia'mı göreceğim...

0 yorum:

Yorum Gönder